Saturday, December 18, 2010

Seal The Deal!

Salam n hi.

Baru pulang dari lokasi yg bakal menempatkan kediaman kami.

Julai 2012 insyaAllah kitorg laki bini akan ada mempunyai kediaman sendiri. Harap2 sumenya bejalan lancar selancar primax95.

Sudah seal the deal dengan pemaju. Sekarang dalam proses penyediaan dokumen dan urusan2 yg sepatutnya.

Lokasi? Rahsia. Ohohoho alaa xglemer pon tmpt neh tp hrge yg ditawarkan dirasakan amat2 berbaloi untuk aku yg mementingkan sinki dapo ms beli rumah (aku xsuke sink 1 mangkuk, payah aku nk masak. Pemaju sediakan sinki 2 mangkuk, stove masak, hub penyedut minyak, kitchen kabinet built in).


Di bawah adelah rumah phase 2 - mbr dept aku beli kt phase neh, aku beli phase3b. Pengapit encek suami ms mjlis belah aku dlu beli kt phase3a.
Sekeping gmbo dah aaa. Lihatlah pasangan 2 sejoli yg sudah berkapel 35 tahun. InsyaAllah, kediaman kami berupe spt gmbo di atas.

Mudah2an dilancarkan urusan.

Daaa.

7 comments:

Reen Tart Nenas said...

babe, nie kat tmn ixora kat bndr salak tinggi tu eik? owh, jwb sekiranya ko x kesah nak jwb la...

Puan T said...

teeettt salah!!~cuba lagik!!~

Reen Tart Nenas said...

malas dh teka, xdpt adiah! :p lawo sehhh rumah tu. aku pun mencari2 nie :(

saya said...

ni kat bandar warisan puteri ke?
Seri Pajam?

bukan rumah ni dah siap ke? nape july 2012 baru boleh pindah?

saya pun sedang serius nak beli rumah ni..ada gak tgk2 area ni.. tapi tak tahulah harga berapa..mampu ke tak..

=)

Puan T said...

haa jawapan tepat dah tu. SP sane. belom siap lagi sayang. Skg tgh naik 70% phase 1 & 2. aku beli phase 3b yg baru rata tanah. ohohoho!~

erm, kalo join loan munkin mampu. sedikit mahal aa bebeh. cube berbincang dgn si dia.

mRs mysarah said...

aku baru nak teka tapi dah ada orang dapat jawapan betol! :D

aku tau sebab aku baru pegi umah makcik aku beberapa minggu lepas. rumah dia memang besttttt. besarrr.... harga mahal sikit tapi berbaloi. dekat kL ke selangor ke jangan harap la nak dapat harga mcam tu dengan rumah sebesar tu. best!

Puan T said...

haaa tuhlah. kt kl/sngor koman2 kene ada 350k. itupon umah setgkat. payah nk dpt umah yg memenuhi citarasa skg neh.