Friday, December 17, 2010

Walaweehh~

Salam n hi.

Lama sungguh aku menganaktirikan belog ini. Bz meh. Lepas jadi bini orang, aku jadi malas apdet belog. Sampai jorah bebel2 aku rajin komen belog dia tp belog sendere mcm hampagas. Apokan dayo, eden pemaleh.

Ohohoho!~ Baideweei, jutaan tahniah kpd semua b2b di luar sana yg dah selamat menikah. Farah Fatihah, Mysarah dan saper2 lah. Banyakkan bersabar dalam mengharungi alam rumahtangga nak2 kalo ada mangkuk2 hayun yg suke mencampuri urusan rumahtangga korang2. Ingt, suami lagi penting dari melayan mangkuk2 hayun ini.

Sepanjang lepas kawen (to be exact pas balik hanimun) sungguh byk aktiviti yg disertai oleh kami laki bini.

1. Ayah dan mama encek suami rajin turun kl sb sedara mara encek bakal suami berduyun wat kenduri. Buley dikatakan tetiap bulan aa. Skg neh stop kejap, smpailah bulan 3 nnt, kazen encek suami menikah kt semenyih sana.


2. Kompeni famili day. Ohhhh menareekk!!~ Inilah kompeni outing yg pertama kitorg sertai sbg laki bini. Selama neh asing2 bilik sb ye laa xkawen lagi kot. Gile ape nk sebilik. 2 3 mggu sblum famili day, rancak diusik - haaii xkuar bilik laa budak2 baru kawen neh. Haa kompeni den ada 2 kapel pengantin baru - 9/10/10 dengan 10/10/10 (kitorg aa).


Famili day dijalankan kt Legend Waterhomes ape nth nama pjg dia. Ohh mmgla salu kene usik sb setiap bilik ada private pool. Uuuuuu kinkyyy!!~
Empat segi itu adelah encek suami yg diempatsegikan. Ohohoho~

Buley tgk ikan 
 
Aktiviti tidak pack. Kitorg ada byk masa bersukaria riang ria rejois. Ahad pagi ingt nk berjoging, tp apekan dayo ujan la plak. 


Ari jumaat adelah aktiviti beach soker. Xder la beach mana, ianya pasir buatan sendiri. Layankan jela. Pasukan adelah terdiri daripada kompeni2 bawah sapuracrest. Ada 4 team sumenya. Kompeni aku menang sorak je. Belum abis, aku ng laki aku balik bilik. Aku nak iron baju nk pkai untuk makan malam.
 

Sabtu pagi sukaneka. Kategori dewasa ada, kanak2 ofkos ada.
 
 Abaikan brader pegang sudip tanah. Peratikan pasangan bahagia sbg latar itu.



Team kitorg team biru. Menang sorak gk sb dpt no 1 dari belakang. LOL!~ Malamnya ada Gala Dinner berkonsepkan Masquerade Black Red. Aku xkose nk beli baju baru. Bedal aje kurung moden yg dah mmg merah itam. Save bajet di situ. Jadi bidan terjun juge pegang dulang sampul hadiah. Interferem atas pentas.




Pulang dari PD ahad tu, terus ke Jalan Parlimen, temankan encek suami yg mau menonton worldcup penbol.

Esok akan ke satu tmpt yg insyaAllah akan menjadi kediaman kami dalam masa 2 tahun lagi.

Semoga semuanya berjalan lancar~

Daaa.

1 comment:

Xora said...

ko asyik menempel kat blog aku. kali ni aku tempel kat blog ko pulak.. hahahah