Wednesday, November 17, 2010

Walimah Jorah v2

Salam n hi.

Walopon jorah dah dekat 2 mggu jadi bini orang, rasanya aku org last yg aplod gmbo kawen dia. Ampuuunnn~

Sebelum jorah tibe, sempat jejak kaseh ng member skolah yg duduk sebelah aku ms darjah 6, Nabihah. Jorah dalam kelas duduk barisan lain.

Lepas makan, encek suami p amik angin segar dari ladang Dunhill beliau. Aku lepak kt ruang legar bersama:

1. Reen Tart Nenas dan Wan.

2. Izzah yg jumpe kalo ada knduri kawen. Shima yg bersungguh suroh orang tulis dalam gesbuk.

3. Ketibaan Jorah. Sempat abg beliau, Awi kelam kabut sb kompang xtibe2 laie. Gambar mcm haram gelap.
 
 

4. Bile tgk pelamin kosong, xder ramai orang amik gmbo ng Jorah, lantas aku tarik laki aku utk bergmbo atas pelamin. Dey dey dey, kitorg pengantin fresh from the oven lagi hape.

5. Nity the gojes!!~ Aku suke seketul bunge kt kepale dia. 

Selesai sudah. 

Daaa.

3 comments:

anaztasias nora aira said...

yeay ! suka tgk pn xora dan nity, femes nity nity ni selalu pn xora sebut2 ehehehe :D

Reen Tart Nenas said...

nuri! email kat aku gambo kite tu. email skang yerrr anggun_reen@yahoo.com

Xora said...

Nity asyik kena google aje nama dia skrang.. *Ada stalker. takut~~