Monday, January 4, 2010

TERbeli

Salam n hi.

Hepi new yr!!~Aku xder azam thn br yg bombastik. Azam aku adelah mauk jd bini org!!~

K. Enaf psl thn br. Ritu aku TERpegi jusco equine temankan mak aku mauk beli brg dapo. Tetibe aku TERajak mak aku p jusco bhgian cadar sume. TERushar2 cadar2 lalu TERnampak signage 70% bla bla. Aku TERgoda. Mak aku pon samer.

Lalu, TERbekenan ng ada 1 cadar tuh, cotton. Akemi. Mmg ori hrge adelah mahal, tp kalo pas diskaun agk rs best hrge dia. TERsengeh2 dpn mak aku lalu berkatalah beliau - nak beli, belilah.

Aku suke design dia sb mata aku ckp design dia unseasonal. Mksod, utk mata aku, ianya sesuai utk dpkai lagi 10/ 20 thn lagi. N yg penting ianya cotton, bukannya silk. Yer TERbekenan sunggow aku.

Lalu TERbelilah ia!~~

Hah! Kunun beli2 sume start next yr, namun atas dasar TERbekenan n dah alang2 diskaun 70%, baik aku rembat. Menurut kata budak sales, mid yr mmg sale, tp salunya hnya 50%. Hah atas sb tu gk aku beli skg.

Dah. Sekian kesah TERbeli den.

Daaa.

No comments: