Friday, April 23, 2010

Oh Aku Sungguh Bersyukur

Salam n hi.

ALHAMDULILLAH... Segala usaha bekerja selama 2 tahun, akhernya aku mendapat BONUS + INCREMENT. Alhamdulillah, inilah dikatakan rezeki bakal pengantin.

Sengaja dibesarkan font sb dah 2 thn aku menjeling2 encek tunang kunun jeles dia dpt bonus aku xdpt sb account cut off adelah setiap january di mana kelayakan aku hnya start pd tahun neh.

Oh tiada lagi jelingan bajet jelez kt encek tunang. Ohohooh!~

Oleh itu, dsbbkan ada pertambahan bajet (bajet keje kawen aku pd mulanya tiada dimasukkan bonus), makanya mak aku (beliau sudah menghidu lebey awal tentang penambahan bajet) sudah tersenyum2 simpul maukan pertukaran utk beberapa item. Tersenyum simpul ini sudah mula disengeh2 start last week.

Oh sesungguhnya hati mak lebey mengetahui.

Nnt aku citer kendian apekah pertukaran yg mak aku idam2kan.

Daaa.

No comments: