Thursday, July 15, 2010

Acaii Jawa v2

Salam n hi.

Alhamdulillah sesi meeting bersama encek acaii berjalan dgn lancar. Terima kasih kpd beliau dan isteri sb layan borak2 ng aku sb encek bakal suami muke tahap ngantuk gaban.

Alhamdulillah juge ada keserasian antara aku sbg client dan acaii sbg vendor. Juge alhamdulillah encek bakal suami bley ngam ng beliau. Keserasian ini penting deh utk menjamin kerjasama yg baik time majlis kawen aku nnt.

Aku kenal mamat acaii neh ms mbr skola rendah aku kawen. Time tuh OP dia adelah encek peveyhack - abg rashdi.

Ms aku tgh2 kumpul2 maklumat OP, aku tingat si acaii yg murah senyuman itu lalu aku mintak YM ID dia kt mbr aku si falin itu.

Lalu terjalinlah usahasama antara aku ng acaii. Kalo tnye encek bakal suami, sume dia xkesah. Jdnya akulah pembuat keputusan tegar. 

Selama neh kami berkawtim hnya dalam YM. Neh lagi 2 bulan lebey nk kawen br aku terhegeh2 nk g jmp acaii. Nak kejar masa sb ahad neh encek bakal suami akan mule installation seluruh semenanjung. Bz. Aku pon sebelum raya neh bz.

Baik. Arineh tngu email dari beliau tentang perincian harga.

P/s: Jika anda b2b yg mementingkan PR sesorg vendor, nak2 OP, aku sgt2 rekomen si acaii neh. Baik budi bahasa dan isteri beliau turut peramah.

Daaa.

3 comments:

Nora Aira said...

waah bestnya =) en. acai ni dia pi satu malaysia tak? kalo pahang dia datang tak? =)

farahfatihah said...

dalam apa2 jua benda yg kita buat, yg kita nak beli, nak guna, PR yg baik itu sgt penting...betul kan? =)

Puan T said...

nora: rsnya dia pnh kaver kt perak saner. rsnya ko buley msg dia kt blog dia tnye cemaner. http://blog.faisalrahim.com/

farah: aku setuju sgt tu beb.