Wednesday, July 14, 2010

Acaii Jawa

Salam n hi.

Ini malam mau ke puchong berjumpe ng potografer rasmi majlis aku, insyaAllah. Nama beliau adelah Acaii Jawa.

Book dari tahun lepas lagi, dan alhamdulillah dpt pakej utk tahun lepas. Malam neh mau finalize ape permintaan dari famili aku terutamanya mak aku yg nakkan gambar hantaran diambil secara solo sb ada sentimental value di situ - kan kitorg wat sendiri.

Btw, mau berkongsi di sini satu gambar dari album pre wedding yg aku rs nice:  

Semoga meeting malam neh berjalan lancar. Amiin.

Daaa.

5 comments:

fikaryna said...

eh, mmg cantik la gambo nih..nampak romantik jer..

farahfatihah said...

mmg nampak nice!!!

Xora said...

Nuri, ko risik a.acai, kalau family potraite dia amik berapa? nnt ko roger aku yek?

Puan T said...

fikaryna & farah: mekaseh!~
jorah: roger!!~

miss nona said...

hikhik..xsaba nk tgk hasil acai mase wedding awk!