Monday, July 19, 2010

Hujung Minggu Yg Bahagia

Salam n hi.

Sabtu n ahad lepas walopon aku da tahap sengkek utk bulan neh, namun gagahkan jua ke kl bersama bonda mau membeli jurai2 manik utk jadi hiasan bilik. Gambar tiada. Mau gambar tunggu bile aku da gantung kt dinding bilik aku kt kepale katil.

Ari sabtu jua ari aku ng mak bapak aku finalize senarai nama dalam kad dan listing. Pinar mata.
 Abaikan surat point Sogo. Abaikan kad kawen beriben itu. Abaikan kain langsir yg berlipat kt bahagian atas itu.
 Kad2 disusun mengikut kategori. Mudah utk dikenalpasti.

Ari ahad, encek bakal suami ajak ke alamanda. Nth mana datang sengal mau tgk citer Mantra. Padahal aku dari ari sabtu ckp = nk tgk Inception pleassssssseeeeee~~ Tidak dilayan. Kesian aku. Pelik tp benar. Encek bakal suami bukan peminat filem melayu. Aneh bile beriya2 mau tgk Mantra. 

Kalo saper2 pnh g alamanda, akan perasan sebelum smp foodcourt RASA tu, kt depan kedai Swatch & Al-Ikhwan salu ada sale & pameran hartanah. Kebetulan ahad lepas ada sale beg tarik tuh (aku xtau ape nama khas dia). 50%, 70%. Aku perasan encek bakal suami asek terpandang2 menunjukkan interest nk beli. Tp aku wat bodo je.

Mengenali encek bakal suami, mamat neh simple yet jnis xkesah. Balik kampung pakai beg sandang je (beg g skolah tuh). Lately 2 tahun neh je semenjak aktif paintball, beliau pkai beg paintball yg gabak subhanallah besar ya rabbi (betapa besarnya beg itu, ley muat 2x ganda aku).

Jadinya munkin sejajar dgn peredaran umur dan sudah mau bergelar suami, aku perasan encek bakal suami ini sudah mula berubah ke arah jalan kebenaran. Chewahh. Xder la selama neh xbenar. Cuma dia lebey ke arah diri sendiri. Dan sekarang aku peratikan beliau sudah mula berpikir utk 2 orang which is aku sgt2 rasa WOW!~ Ohohohohoh~


Ok. Berbalik psl beg tarik. Kedua2 pasang mata kami tertancap (almaklum lepas tgk citer melayu), pd satu beg kaler coklat dgn potongan 70%. Beg yg berskala palingg besaaaarrrr. Harga asal rm530 tolak 70%, sila wat pengiraan sendiri.

Encek bakal suami ckp - senang nk isi barang kiter. Nak seludup awak pon boley xder masalah.
 Bersama kereta putih beliau yg dirindui selama 2 minggu lebey sb g turun enjin.

Xsabar plak raso nk hanimun sb beg bau kedai. Ohohohho~


Daaa.

2 comments:

farahfatihah said...

wahh besar beg!!!! huhuhu citer mantra tu best x??

Puan T said...

farah: erm..komen aku bias sb aku xbape minat citer melayu<--mantra xbest.