Tuesday, July 27, 2010

Bulan 8

Salam n hi.

Bulan 8 yg bakal menjelma bakal menjadi bulan yg separa sibuk.

Separa waktu bekeje
Separa berckp, ngumpat, lazer org
Separa segale segi

Sebab 11 Ogos kan 1 Ramadhan. Dah habeh ganti pose ke korang? Jeng jeng jeng. Aku dah. Jgn jeles.


Ok. Bulan 8 juga dirancang utk setelkan urusan permohonan nikah.


Borang aku ng encek bakal suami sudah lama diambil, awal tahun ritu ms p booking jurunikah.

Minggu neh InsyaAllah encek bakal suami mahu setelkan permohonan borang beliau. Saksi borang sudah selamat dimaklumkan.

Bulan 8 neh gak aku tetiap minggu cuti kecuali mggu pertama ramadhan. Oohoho saje je habehkan cuti tahunan sb lepas tolak2 cuti raya, cuti kawen, dan cuti yg dah di alocate tetiap bulan, aku masih ada belen 4 hari cuti. Bakal bertambah sb kalo public olidey jatuh ari sabtu, kitorg dpt tambahan cuti tahunan (tu sb rasa mcm cuti xpnh nk abeh, nk carry4ward tahun depan sama gk impact, cuti sentiasa bertambah).


Oleh itu, dsbbkan aku tetiap mggu cuti bulan 8 neh, kalo buley mau terus setelkan borang2 yg berkenaan. Pakcik2 aku akn jd saksi borang. Target sebelum cuti Nuzul Qur'an, sudah setel ng pejabat agama kt Shah Alam saner. 


Tapi ini semua perancangan. Sb skg neh opis tgh bz nk wat installation seluruh semenanjung dan encek bakal suami terlibat sama. Semoga sume berjalan lancar. Amiin.


Daaa.

4 comments:

Xora said...

aku pun bulan 8, hanya utk urusan borang kawin aje :D nnt kita guide sama2 ye?

aTy _faRed~ said...

sonok nyer senang dapat cuti...tetiap minggu lak tu.. i nyer cuti tahun lepas ade lagi lebih kurang sebulan.. campur tahun ni nyer.. ade nak dua bulan terkumpul.. tak mampu nak habeskan..sebab terlampau susah i nak cuti..!! kalo i sajer2 nak cuti.. bos i tetap kaco i..tipon tanyer itu dan ini..sudahnyer.. i akan masuk opis jugak tuk setel sumer bende yang die tak tau nak buat kalo i tak de..!!! sakit hati ok..!!

Puan T said...

aty: giler tragis idop ko beb.

jorah: beres!!~

Puan T said...

farah: siler2~~