Tuesday, July 6, 2010

Wrist Corsage

Salam n hi.

Ekceli project diy neh dari tahun lepas lagi, sebulan lepas bertunang.

Aku maukan sesuatu yg berbeda utk pengapit n kazen2 kesayangan aku. Instead of depa pkai corsage dada yg mak aku wat pkai lebihan reben itu, aku telah membuat wrist corsage.

Jujur bilang, lepas cadangan utk berkahwin sebelum raya dipospon ke tarikh 10.10, aku mcm da xkose nk wat. Ohohoho bajet majuk aa. Pastu biler semangat datang balik, aku terus terlupe psl project neh.

Seb bek ada sorg sahabat baik yg email gambar wrist corsage bulan lepas dgn ayat - mcm neh kan pengapit ko? Aku terus ------------------- *segaris*. Eh aku lupe dow!!~

Oleh itu, aku sambung balik lalu mlm td berjaya gk siap lepas tertangguh berbulan2 sb aku lupe. Haip biase aku neh.

1. Utk ikat kt tangan, aku xguna reben. Izyan si pengapit aku yg best itu telah belikan mcm ala2 pembaris bleh lentur. Masa kiter kecik2 salu gk ada jual kt kedai mamak. Mekaseh yan!!~ Mende-ley-lentur neh kaler biru, jdnya aku beli satin kaler krim utk balut kt mende-ley-lentur itu.

2. Bunga besar itu adelah bunga chrysanthemum putih, yg tepi tuh chrysanthemum merah.

3. Nampak besar. Tp sebenarnya kecik je.

Naseb la korang wahai sepupu2 ku. Siler pkai.

Daaa.  

7 comments:

Xora said...

cantik!! agak2 pinggang ko mesti muat pakai corsage tu kan pasal ko kurus.

farahfatihah said...

wahh cam best je idea ni....thankss

akma said...

sangat suke! mintak pakai 10 hari pun sanggup ^_^

Puan T said...

farah: siler cube!~lain dari yg lain~

akma: giler ko. xkan time mandi pon nk pakai.ohohoh!

erin said...

t amek award kt blog sy

Byzura Mj (By) said...

kat mana nak beli pembaris cam leh lentur ru eik?

Puan T said...

bai: aaa aku rasa ada jual kt kedai mainan kanak2 ataupon kedai yg jual baju2 kostum.