Monday, July 26, 2010

Jejak Kaseh & Langsir

Salam n hi.

Sabtu ke puchong utk berjejak kaseh ng mbr lama bapak. Kami juge memenuhi jemputan pertunangan ank mbr bapak itu. Oh tiada gambar diambil sb aku kurang kenal org2 disitu walopon sumenya ramah2 belaka.

Meet up again ng Pakcik Jamal sekeluarga, Aunty K (adik pkck jamal) sekeluarga. Baru ku tau ms ank aunty K yg kacak itu yg bernama Iqbal (pggl Bal) berumor kurang 2 tahun, mak aku pnh babysit dia. No wonder Bal begitu mudah mengecam mak bapak. Munkin sudah sebati. 

Tidak dpt mengulas psl mjlis pertunangan itu sb kitorg xlepak dalam umah. Sekadar amik udara segar kt khemah dan berborak2 ng famili pkck jamal & aunty K. Tapi aku sempat ngendap (haippp dasat aku neh) dari tmpt buffet depan pintu rumah, pelamin dia sgt2 nice. Theme adelah pepel pink. Rombongan lelaki dtg dengan serba coklat.

Ok. Pulang dari puchong, drop bapak, aku ng mak terus ke mines utk g amik langsir bilik pengantin. Walaweh~~~ Aku sookaaa!~ 
 Rope bentuk setelah ditry test gantung

Upclose
 
Corak langsir sengaja pilih geometrik segiempat. Xmoh bunga2. Kain langsir ini juge dibeli lebey 1 meter utk mak jahitkan sarung bantal kecik2 mau bubuh atas katil.

Arineh sesi pembahagian kad kawen kt opis. Sengaja bg awal sb secara tersirat aku nk gtau bigboss aku xmoh g famili day semggu sebelum majlis kawen aku. Gilak ko lagi seminggu nk kawen nk g suka ria tinggalkan famili aku setelkan urusan last menet.

Daaa.

5 comments:

aTy _faRed~ said...

eeerrkk..dah nak edar kad kawen..?? i lagi sebulan lebih nak kawen ni..kad pon belom amik...!!!takutnyer...!!!

Puan T said...

bagi kad kawen kt opis je dl. yg lenlain kendian. sb dak2 opis pon ramai kawen. yg lepas raya kawen, last week da bg kad.

iedayah said...

salam..ai salam perkenalan..cantik langsir u..

farahfatihah said...

mak i 4 kali g cari langsir...yg ke 4 tu baru ada yg berkenan..yg langsir 1, 2, 3 tu xtau la nak di buat pe...

Puan T said...

iedayah: salam kenal jugak!~

farah: fuhyoo. means mak ko mmg beli aa yg 1,2,3 tuh?