Thursday, October 28, 2010

Bunga di Pergelangan Tangan Wondergels

Salam n hi.

Entry Wrist Corsage.

Oh ini mende aku saja maukan kelainan dalam wedding aku. Instead of budak2 kesayangan aku pkai common corsage kt dada itu, aku gigih gagah wat wrist corsage.

Amat2 berterima kasih kt Izyan si pengapit yg kebetulan ada job kt bukit merah tahun lepas lalu jmp pembaris-ley-bengkok-ikot-tangan. Dia belikan siap2 utk memudahkan pemakaian kt tangan instead of aku pkai reben yg nk ikat dah tentu tercabut2 sb dak2 aku neh ganas mcm pengantin jugak.


Hasilnya lihat di bawah:


Kredit - FB Acap si sepupu 
 Lihat tangan2 taty + anis.

Kredit - Acaii Jawe
Lihat tangan Izyan si pengapit (berdiri sebelah aku)

Munkin korang ley amik idea ini utk wedding korang pulak.

Daaa.

5 comments:

Reen Tart Nenas said...

best :)

♥ said...

menarik~

farahfatihah said...

camner buat?? ajar plsss

Puan T said...

farah: aaaaaaaaaaaa gambo2 cara membuat sudey terdelete!!!~ aisemen.camno neh ng ngajo. jap2 xper2 aku try godek2 smp jumpe then aku terangkan camno nk buek yo.

farahfatihah said...

huhuh kamu harus ajar tau!! sbb dah lama nak buat cuma xreti mcm ne hohoh