Monday, October 25, 2010

The Perfect 10

Salam n hi.

Erm aku mau bubuh gmbo kawen byk2, tp yg ada adalah dari fesbuk mbr2 yg aplod. Ohohoho!~

Dari official OP, nnt2 la eh sb aku pon xdpt lagi. Tp kt Blog Acaii, dah up sekeping teaser.

Alhamdulillah, majlis berjalan ng lancar. Lari seket2 tuh stended aaa. Keringkan aje ati tuh. Hadiah kawen byk giler sampai rumah aku dah mcm kedai barang2 keperluan elektrik. Ohohoho!~ Mekaseh kepada sume2 yg sudi hadir dan memeriahkan majlis. 

 Sebelum ijabkabul

 
 
 Penyerahan mas kawen dan acara sarung cincin


  Dak2 opis

 Baju kuning = adik aku. Pkai spek = mbr2 adik aku

 
 Gambo dari jorah. Mekaseh bebeh!!~

 Gila payah kot nk kontrol ayu atas pelamin. Kontrol ayu = semenet dua. Pastu pengantin gelak2, bisik2, xreti dok diam, sengeh2 kerang busuk, amik gmbo tgn wat peace, siap babai2 kt tetamu yg lalu depan pintu rumah padahal tgh bersanding kot.

 Gambo neh tgh tngu green lite sblum berarak.

Berusaha utk kelihatan semenggah atas pelamin

Utk hanimun nt eh. Satu2 aaa.
Daaa.

6 comments:

Xora said...

masa serah mas kawin, adakah ko dapat dengar suara ku yg menjerit "ucapan taqib.. ucapan hoii!"

farahfatihah said...

anggun!! cantik!!! congrats again!!

Puan T said...

jorah: eh eh adeke??? tp bagus sungguh itu acaii.beliau ajarkan takib nk ckp ape.

farah: mekaseh bebeh!~ gudlak utk ko nnt ye!~

Reen Tart Nenas said...

nuri, aku suke sgt ko nyer bj sanding. serius, pilihan yg tepat n make up ko cantek nuriiiii

Puan T said...

reen: alhamdulillah beb. psl baju tuh, ekceli aku bekenan satu baju lain tp utk saiz besar. kebetulan baju neh baru siap last yr ms aku pegi lagi skali kt butik tuh then utk org2 saiz kecik mcm aku!~

bab mekap plak, the reason aku pilih azue bridal adelah sb mak aku bekenan ng mekap dia. alhamdulillah sumenya berjalan accordingly; dari baju, mekap, pelamin ng katering.

Reen Tart Nenas said...

takpe nuri. semua berjalan lancar. serius, naik seri ko hoke :)