Thursday, October 7, 2010

Duwa Hari

Salam n hi.

Semalam mc separuh hari. Kemarin muntah2. G jumpe doc kt az zahrah:
Awak stress ni. Stress pon buley dpt gastrik. Skg neh jgn makan pedas ng asam. Tomyam pon xbuley. Sebab dia ada dua2 - pedas+asam.

Peeehhh xpenah hayat aku kene gastrik. Neh 1st time!!~ Dan harus aku bertambah stress sb tomyam adelah feveret!!~

Encek bakal suami soh pantang pedas semggu smp mjlis belah dia. Soh jg perut bebaik. Hailaaaa~~~~Xpo, belah encek bakal suami ada lauk rebung masak lemak cili api~~Terangkatt beb~

Okeh.

Sakit sakit gak. Lepas makan ubat kt kedai makan area azzahrah tuh, gagah gk g Azue Bridal nk fitting baju. Patut janji malam lepas keje tp dah alang2 ada kt bangi, bek redah terus.

Jeng jeng jeng. Yeay!~ Oh oh, ekceli baju sanding aku ada kuar majalah Pesona Pengantin edisi muke depan Ezlynn. Tekalah tekalah.

Fitting berjalan ng lancar selancar petrol Primax95. Gelak2 pilih2 aksesori, terus akak butik bungkuskan bawak balik rumah. So umah aku dah ada sume keperluan baju untuk hari majlis nnt.

InsyaAllah sok pagi pelamin akan dipasang. Rangka sahaja. Bunga akan dipasang sabtu petang/ malam sb bunga idop.

Semoga aku neh cepat sembuh sb aku nk makan tomyam!!!

Daaa.

4 comments:

Xora said...

blh aku singgah rumah ko, sambil makan tomyam dpn ko? boleh, bukan?

Puan T said...

jorah: buley2 lepas tuh rasalah kehebatan kasut wedges ku yg tebal lagi kukuh melekat kt dahi ko~~ ko kijam!!!~ aku rindu toommyyaaamm!!!

farahfatihah said...

kamu, sila jga kesihatan yer..dah dekat sgt hari bahagia kamu tu =)

Puan T said...

farah:bahik!~menerima arahan~