Wednesday, October 27, 2010

Oh Aku Amat Suke Ini~

Salam n hi.

Terbaik dari acaii!!~ Reen, jgn riso, ko akan kelihatan jelite time majlis ko nnt. 

Ha berbalik pd tajuk, aku siyes xsangka mekap aku sume turn out well dalam gambo. Sgt2 bersyukur. 

Time nikah aku request kt Kak Dila, aku maukan lebat di mata tapi nude di pipi dan bibir. Dan hasilnya yeay!~ Untuk sanding plak aku xkesah janji mata aku tetap lebat~ Hasilnya pon superb~~ Aku suke!~

Kt sini aku amik bbrp keping feveret gambo dari acaii. Hah brader neh amat2 aku rekomen. Bagus sgt2 servis beliau.

 

Gambar yg last tuh .gif. dan bley gerak2. Utk view, klik gambar itu.

Terima kasih byk2 lagi sekali kpd acaii sb menembak momen2 yg indah masa wedding aku arituh.

Daaa.

1 comment:

Byzura Mj (By) said...

maroon tu sangat menyerlah! cantik!! tetiba mood>> maroon! heh