Wednesday, February 3, 2010

Aku Lagi Suke Menaiki Iswara Merah Encek Tunang

Salam n hi.

Idup dalam alam sudah dibook atau lebey dikenali sbg alam pertunangan amat mencabar keimanan.

Lately dituduh curang oleh seorg budak opis. Sorg jantan mengadu kt encek tunang ckp aku curang. Dekat 2 ari berkompang xsudah2. Jantan xsedar diri itu hamper kne tumbuk ng encek tunang .

Hanya sebab aku wat site survey ke bukit merah bersama sorg dak dept aku atas arahan bos n menaiki kenderaan mewah (munkin) iaitu bmw x5, aku dituduh curang n diyakini akan berpaling tadah dari encek tunang.

Watefak? Adekah sb ko jeles hnya memandu caldina standard yg bukan berenjin turbo dan seken hen? Adekah sb ko jeles lelaki yg dituduh aku ada affair itu datang dari keluarga yg mempunyai nama keluarga yg dikenali 1 malaysia? Adekah ko jeles lelaki itu memandu kereta2 mewah sbg cth merc, bmw, volvo alpina, dan sebagainya yg mmg wat air liur wanita mahupun lelaki terliur?

Hailah. Ko sunggow sadis dan kesian. Please grow up. Ko dah 30 tp masih xlaku. Septtnya ko tau nape ko xlaku.

Encek tunang mempunyai sifat jeles terlampau. Aku bersyukur dia mampu handle ng cermat kes ini. 

Daaa.

3 comments:

Xora said...

sila bersabar!! dugaan org nak kawin..

fikaryna said...

hai t..mmg dugaan org bertunang..yg pntg kita saling percayai dan jujur..macam ryna yg dok berjauhan..percaya plg pntg..

org 2 sakit jiwa kot..nak bwk mulut apa hal? sabar banyak2 okeh..

Puan T said...

xora: hoh bebeh thanks beb.tekanan jiwa aku.

fikaryna: mekaseh2.seb bek encek tunang mmg da paham peel itu lelaki.

P kompeni trip bukit merah pon sempat jantan2 neh bergosipan2.alahaiii~~