Tuesday, February 9, 2010

Bekompeni Trip Bersama Encek Tunang

Salam n hi.

Gambar diambil ketika kompeni away day kt bukit merah. Walopon dicucuk2 ati ng gosip2 liar buduh yg xberasas sama skali, kami ttp menten kewl even kdg2 tertarik muke sb aku penat+tensen menghandle budak2 laki yg ada xpaham bahase neh kt bukit merah (oh aku jd committee bersama 2 lagi iron lady - tini + farah).

P/s: Dsbkan blog ini blog centa xley blah, jdnya aku hnya aplod gmbo2 kami ber2 kt saner. Full detail at other blog. 
Deskripsi:
Gmbo pertama: Sabtu tghari, nk p orang utan island, ecopark ng chairlift. Kredit kpd hafiz sb multitasking, tgn kanan memegang henpon sb mak dia tepon, tgn kiri pgg kamera.


Gmbo kedua: Naik chairlift. Saja gatal nk bermesra dikhayalak ramai. Neh pon kitorg amik turn last skali. Segan nk naik chairlift depan2 bos.


Gmbo ketiga: Menghantar dak2 neh naik bas ms ahad pagi utk depa p mandi manda kt waterpark. Aku x ikot. Penat xley blah. Gpon period. Kalo g xley nk mandi. Mamat berbaju putih itu dah aku anggap mcm abg sendere. Azmarul nama dia. Belah kiri tuh nash. Member skola aku. Mmg takdir keje pon ngadap muke dia. Monyet 2 org neh mmg suke beno interperem dlm gmbo bajet romantis kitorg.


Gmbo dibawah adelah water village. Berhadapan ecopark. Aku n encek tunang bajet nnt nk berdua2an kt sini pas kawen. Antara sb kitorg pilih tmpt neh adelah:
1. Org x ramai.
2. Duduk atas air.
3. Aku ng encek tunang mmg kurang gomar tmpt hectic ng manusia. Tmpt neh kire rekomended aa kalo nk berdua2an pas kawen.

K. Sekian kesah berkompeni away day kt bukit merah.

Daaa.

3 comments:

fikaryna said...

water village mahal x? dah dekat nak g tuh..

fikaryna said...

ni water village maner? sipadan ker? hehe..

Puan T said...

fikaryna: oh tidak diketahui bape hengget. sb kitorg stay kt apartment. ini bukanlah kt sipadan. ianya belokasi di bukit merah laketown resort, perak.