Wednesday, February 24, 2010

Bunga Telur

Salam n hi.

Proses DIY bunge telur stakat arineh berjalan lancar. Alhamdulillah. Kebetulan idea aku n mak aku sehaluan sb salunya idea kitorg bertentangan. Ohohoh!~ N the best part is bapak den pon take part gk menambah perencah bunge telur aku tuh.

Lihat di bawah:
 
Ini adelah bunga kristal tuh. Aku siapkan dl bahagian neh. Bile da siap, aku cacakkan kt polisterin. Bling2 meja jahit mak aku.

 Haa inilah rupa paras bunge telur ku. Dummy aka prototype. Siapkan seketul dl utk jd model.

Peratikan dengan sungguh2 bunge telur tuh. Bg aku da ok da. Kt sinilah bapak den mengambil tempat mengomen. Dia ckp antara bunga n reben mcm boleng (kosong), jdnya bapak telah menunjukkan kekreatipan dia menggubah reben guna reben organza yg lebar dia 3inci, pjg dia dlm 10inci. Aku xbubuh lagi kt bunga telur neh. T da siap aku amik g gmbo.

Sekian apdet psl bunge telur den.

Daaa.

3 comments:

as ♥ Leenda said...

waaaa..gigihnye diy bunga telur...hurmmm..sy pun sbnrnye tringin jgk nk diy bunga telur ni..tp ntah la..susah nk ckp la..huhu..

Puan T said...

asleenda: ohoho gigih x gigih mmg gigih aa.sb mmg da minat mende2 mcm neh.dl salu tlg mak watkan bunge telur n hantaran utk sedare mare. skg neh sendere nk kawen jdnya gagahlah nk wat gk.

fikaryna said...

waa..bapak pun bagi komen..kraetif2..usaha tangga kejayaan..