Friday, February 19, 2010

Plan Untuk 2 Minggu

Salam n hi.

Utk wiken neh, ada bbrp perkara yg harus dilakukan:

Sabtu
Kazen aku kawen (ekceli 2 pupu). Nnt aku akn berjumpe 2 org kazen utk jd vendor keje kawenku. Dl aku pnh ckp kalo buley xmo amik sedare as vendor. Tp ku tarik balik kata2 itu kerna aku yakin ng cara keje mereka.

1. Kak laily - utk bunge telor. Bunge telor xbyk. 50 units utk rombongan lelaki, 50 units utk bunga pahar (25 each) & 50 units utk bawak bertandang ke johor. Mau berbincang psl harga n kaler yg diingini.


2. Kak rin - kad kawen. Td dah call n borak2 psl kad kawen. Basically kad aku n encek tunang asing2. Kitorg xmoh wat dlm kad yg sama. Tp corak, bentuk sume sama. Yg lain hnya pada kaler, peta, n wording. Kad aku insyaAllah 2fold, bukan kertas kilat2, muke depan gmbar pre wed, muke ke2 wording jmputan, muke ke3 nombor utk dihubungi, belakang map.


**Ekceli bapak den dah siapkan wording n peta.


Ahad
Mau mencarik deco bilik senggama (aka bilik pengantin). Nnt akan jalan2 ng mak aku.


Mggu depan plak ari jumaat cuti maulidur rasul. Aku ng mak aku plan nk g jalan tar utk mencarik:
1. Kain ela utk wat baju raya. Sunggow awal bukan. Mak aku insists nk buat awal (ekceli dia tailor baju kurung). Dan thn neh dia x amik upah jahit baju raya sb nk fokus kt mjlis ank dara dia yg sorg neh.
2. Alas dulang kaler putih. 
3. Jurai2 bilik pengantin.
4. Bunga rozek.


Baju raya aku jugak bakal menjadi baju nk pkai pagi before start mjlis bertndang. Kaler pepel. Fuhhh 1st time mau ada baju kurung kaler pepel.


Kalo kak laily ada malam kang ms doa selamat umah 2 pupu yg kawen tuh, aku da buley terus deal ng dia. Sonang kojo den. Esok nnt seseko kelam kabut uruskan mjlis.


Daaa.

3 comments:

as ♥ Leenda said...

semoga semua selamat dan berjalan lancar spt dirancang..:)

fikaryna said...

mggu depan cuti p jalan tar mesti sesak kan..moga jumpa yg dicari..huhu..

Puan T said...

asleenda: insyaAllah..

fikaryna: a'ah.tp den ng omak den mmg da biase redah kl ng org yg ramai.ohohoho!~