Wednesday, May 5, 2010

Aku Si Pemburu

Salam n hi.

Ah ha~ Sudah lama tidak ketemu. Saje malas nk apdet ape2.

Arineh mau kasiktau bahawasanya kesemua hantaran utk encek tunang telahs etel kecuali jam tangan beliau~~

Semalam balik keje mcm org giler kuar opis kol 715mlm, sambil meredah besraya seb bek xjem, lalu mandi2 solat lalu encek tunang dtg fetch kol 815mlm.


G mines je pon. Hajat di hati saje nk carik kedai buku Gramedia, kot2 ada jual buku neh:

Ini adelah Kamus Al Qur'an. Encek tunang bagi aku Tafsir Al-Qur'an dan aku membalas dgn kamus di atas. Ini cadangan omak den. Ari jumaat lepas ada artikel psl kamus neh dlm sotkabar. Tu yg mak cadangkan beli kamus neh.

Lepas aku menjalankan sesi carik mencarik ari senin lepas, MPH midvalley saja ada kamus neh. MPH alamanda kne order, dlm 7-10 ari br dpt.


Oleh itu alang2 encek tunang ajak date, aku carik aa kt mines. Alhamdulillah ketemu jua. Alang2 jugak aku belikan kasut hantaran. Paintball mask pon da setel. Aku kasik duit kt encek tunang lalu beliau belikan ms p tournament last week kt cyberjaya.


Jadinya operasi memburu hantaran encek tunang sudah berjaya ng sakses sekali. Tggl brg2 aku je belom lagi. 


Wekend neh mau meredah shah alam mencarik baju kami berdua utk kenduri belah johor. Juga mau ke Shawqi's Bakery utk membayar deposit setelah selesai membooking melalui telepon bulan lepas.


Semuga bertambah2 sakses aku ujung mggu neh.


Daaa.

2 comments:

fikaryna said...

wah,mmg sukses sesi pemburuan bakal mrs t..

doakan mggu dpn tambah tambah tambah sukses..huhu..

farahfatihah said...

moga sukses ye!! huhuhu suka tgk b2b yg hampir setel menda2 utk majlis dorg...