Friday, November 12, 2010

Muke Sudah Lain

Salam n hi.

Oh sungguh alpa aku skg dgn dunia bini org smp dah xapdet2 belog ini. InsyaAllah mggu depan aku apdet ng entri hanimun k. Entri majlis bertandang aku berkeputusan utk tidak review atas dasar menghormati kenduri anjuran keluarga mertua. Cuma dapat disimpulkan bahwasanya majlis bertandang awsome ng ipar duai yg cool dan meriah sb xder letrik dari subuh smp tghari majlis.

Baidewei, di sini mau aku aplod sekeping gmbo yg lepas aku amati, aku merasakan muke aku dalam gmbo ini nampak laa muke aku muke bini org. Cekitdaut!!~


Air tasik dayang bunting payau mcm air zamzam. 

Daaa.

2 comments:

Byzura Mj (By) said...

kurusnya kamu! *jeles!

Puan T said...

bahahahah!~ aku adelah:
sekeping papan
plywood berjalan
skeleton berjalan
buntut ape segala curve sume xder.leper mcm lempeng

tapi aku sehat!~ alhamdulillah!~ dan aku sedikit jeles ng org yg berisi.

eheh~