Monday, November 1, 2010

Walimah Jorah

Salam n hi.

Jorah kawen yeay!~ Oh oh oh melayan citer Poltergiest jap kt umah abang ipar sementara babai mertua pulang ke johor, terus rush g Dewan LLM.

Dewan yg sama masa abg jorah kawen dl. Di mana masa tuh aku jadi ajk kasik goodies bersama Wan Laling dan sekutu2 yg len.

Kali neh walopon bukan ajk rasmi, sampai2 meroyan kt gesbuk sb gam yg disediakan xmoh kuar. Bertambah meroyan bile jorah soh potong gmbo aku ng encek suami utk tampal dlm kad tp aku lupe bawak lalu encek suami bagi cadangan bernas gilak soh tampal gmbar paspot. Mujur dalam wallet encek suami ada gmbo paspot kitorg.


Ibzani si sahabat serdang tibe sama lalu makan bersama2. Pastu encek suami kasi keizinan utk aku lepak kt ruang legar utk sama2 kasik goodies, gosip2, amik2 gmbo dan menengok2 gelagat orang.


Ramai bloggers aku nampak, mysarah tegur ng gigihnya lalu amik gmbo aku rasa aku termuncung mulut aku. Ohohoho!~ Lepak ng Reen Tart Nenas yg merupakan sahabat matrik kebetulan jadi budak opis jorah. Cenonet sungguh donia.

Sempat menggedikkan diri amik gmbo atas pelamin, feel pengantin baru fresh lagi hokey sb inai merah lagi kt kuku.


Sempat berdrama swasta kt ruang legar ng Wan Laling, Reen, Shima smp kol 330PM, encek suami ajak balik.


Pape pon wedding jorah the great bak kata reen berlangsung ng meriah, daboom.

Gratz dear..berhanimunlah ng best!!~

Daaa.


P/s: Gmbo kendian k.

3 comments:

Reen Tart Nenas said...

Xora the Great!

Xora said...

lupa nak amik pose "Ye Saya Cun"

anaztasias nora aira said...

hi Puan T. o0o harap dpt jumpa puan T lg akan datang. nyesal x sapa semalam. haish hehe

rasanya puan T dah tahu link baru saya. saya dah xguna yang lama. tengs yea =) http://norapurplebridez.blogspot.com/