Friday, December 4, 2009

Keri Kawen Besok!~

Salam n hi.

Wahahah!~ Ari neh terover eksaited. Malam td pkck ajiz melaka (aku ada pkck ajiz s'pore) call (dialog dlm loghat melake):

Pkck ajiz: Neh pkck ng org2 melaka insyaAllah sampai serdang kol 10 pagi tau. Kitorg ikot belakang kete nuri.
Aku: Bape kete pkck?
Pkck ajiz: Ikot kiraan pkck insyaAllah 3 kete.
Aku: Wokeh2. Pkck ingt kan jalan p cheras?  Kot2 la nuri terlaju ke..

Pkck ajiz: Ko saje nk aku sesat barat kt kl eh. Aku tau jalan nk p umah ko je.

Aku: Ahahahaha..Ha yele2. Jgn le marah. Ahahahah!~ (gelak sakan kenekan org tua tuh)

Pkck ajiz: Ko nk kawen2 neh makin loghat eh ng aku. Nt ko.
Aku: Ya ampuun pkckkkk.....Biler lagi nk bermanje2 kan. Waahahahah!~Jgn risau la pkck. Nuri bwk slow. Bagi signal. Jd pemandu berhemah. G pon nuri ikot jalan dalam, dekat sket. Mmg pkck xpnh lalu jalan tuh. Tapi tahan sket aa, byk bumper.
Pkck ajiz: Ko jgn nk bwk aku nth memaner nnt tau.
Aku: Ye baiklah pkck oi...Nah ckp ng bapak (aku ekceli da ngantuk tahap gaban xley nk layan borak sgt dah).

Aku ekceli suke biler lepak2 ng sedare belah melaka walopon aku lagi rapat ng sedare belah rembau. Sebab aku suke dengau cara org melaka berckp. Kasau tp mesra (ke aku je yg rs camtuh). Lawak spastik lucah tu mmg da biase. Tahan telinge je le.


Aku adelah pompuan terakher generasi aku yg masih bujang (belah melaka). Ada sorg g bujang tp dlm ms 2 minggu akn bernikah la beliau ng encek lekcerer. Tggallah aku sengsorang pompuan bujang. 


Besok selain daripada memenuhi jemputan, akn juge berlaku sesi penyerahan brg2 utk mak bapak aku dari bakal pengantin lagi 2 mggu tuh. Mak dpt tudung+brooch. Bapak aku xpasti dpt ape. Berlaku juge sesi penyerahan+briefing keje aku nnt. 

Juge akn berlaku sesi edisi siasat oleh org2 melaka psl tunang aku. Sebab masa aku bertunang, xpggl org melaka. Kan wat kecik2lan.


Minggu depan knduri sedare belah rembau plak. Wat kt bangi jek.


Daaa.

No comments: