Thursday, November 19, 2009

Aku Mau Kasik Tau

Salam n hi.

**Entri neh tersamer plaks isinye ng entri latest Bakal Puan Xora. Xder unsur2 plagiat disini ye. Munkin citarasa lebey kureng samer. Ohohohohoho!~

Skg neh sume slogan/ cogan kate/ motto dan ape2 yg sewaktu dgnnye mpunyai perkataan 'satu'. Aku pon nk join guna perkataan 'satu' gk; Satu Penyataan.

Penyataannye adelah:

Mjlis Kawen Aku Xder Tema.

Yer. Aku rs ayat di atas mudah difahami.

Xder tema- garden wedding/ traditional wedding/ modern wedding atau ape2 yg sewaktu ng tema2 yg ada. Aku decide utk wat setakat mn yg mampu. Maksod - dgn tenage, wang ringgit, kemampuan, itulah yg ada ms wedding aku.

Jikalau bloggers rajin p blog2 bakal2 pengantin atau pengantin baru yg len, aku rs majoriti akn stated down tema mjlis atau keperluan2 wajib mjlis depa.

Aku xder. Kalo ada, adalah. Kalo xder, xderlah. Sumenye atas keizinan Dia.

Aku cume mengharapkan kami berdua selamat dinikahkan dan menjadi laki bini yg sah. Itu saje.

Dan aku juge berharap xder yg expect too much dari wedding aku. Sebab siyes, insyaAllah wedding yg bakal berjalan pd 10/10/10 hnyelah wedding yg biase2 yg xder benchmark dari mana2 mjlis yg lain. Buley dikatekan simple saje.

Cume aku sgt berharap xder mkcik2 dan sepupu2 yg bajet bijak cube mengubah plan aku yg telah dipersetujui oleh famili terdekat, bukan famili terjauh.

Mate aku da start terjegil bile sorg mkck tuh dah start sibok nk tau nanti brg hntaran aku beli brand ape. Mak aku hnye mampu senyum n ckp - tnye pengantin sendiri. Xtnye plak. Takot kne sembur ng aku la tuh.

Daaa.

No comments: