Tuesday, June 1, 2010

Weekend Updates v2: Sabtu

Salam n hi.

Tghari g wedding sorang kawan skolah rendah - Along aka Firdaus. Xsilap vendor baju dia adalah Rumah Kebaya. Pepel adelah theme. Gmbo xder. Orang terlalu ramai. Salam2 mak dia, p makan, jejak kaseh ng bbrp kawan yg lama xjmp, jumpa mak dia g skali sb nk balik, along tgh bersanding, curik2 amik gmbo tp xterang, lalu pulang.

Rush p IJN sb paksu encek tunang sakit jantung. Nampak uzur paksu dia. Lepas melawat, balik umah.

Lepak kt umah xder hasil, mak tepon kol 11 ckp lagi bbrp jam smp kl. Smp terlelap aku tngu dia. Kol 2 tau2 mak kejut soh tgk apa barang dia dah beli. Oh ropenya bapak p amik mak. Xkose nk kejut aku kata dia.

Ape mak beli?

1. Baju batik utk bapak pkai p bertandang ke johor = rm100.
2. Sampin songket adek ng abah (jnis lembut kire adik aku try pkai xder kembang2 aa) = rm80 per unit.
3. 2 unit dulang hantaran kaler silver yg plastik tuh = rm10 per unit
4. Keropok lekor
5. Suar pendek utk adek aku
6. Tudung bawal mak aku


Jdnya ada bbrp item berkaitan keje kawen aku dah setel. Baju batik, sampin n dulang. Belen lagi 9 dulang aku pinjam kazen2 aku pnya. Beli 2 sekadar simpanan kenangan nak kawen dah aku.


Dah setel utk apdet ari sabtu.


Daaa.

No comments: