Sunday, June 27, 2010

Kegembiraan Berganda v2

Salam n hi.

Mari menonton gambar:
Apek kedai perabot sedang memasang katil

Beginilah rope biler da siap kemas. Full view masa kawen nnt. Sabaq nooo.

Kemasan kerawang yg cantik kt handle almari, laci wat aku tergoda utk membeli set perabot ini.

Adik bakal pengantin mempoyokan diri bergambo dgn banner aku.

Inilah rope banner itu. Full view ms kawen nnt. Sabaq nooo.

Yaa. Inilah kad kawen den. Yg terbukak itu adelah kad belah encek bakal suami. Yg bertutup itu kad belah aku. Identical bukan, cuma theme kaler je berbeda. 

Utk makluman, kad dan banner berkonsep yg sama. Ala2 klasik tradisional. Ekceli keje kawen aku xder konsep pon. Men tibai suke2 ati je jnji aku suke. Gambar yg bertepek atas kad n banner diambil ms pre-wedding, di lokasi pokok glemer lagenda budak setan.

Kredit:
Gambar pre-wedding: Abg rashdi dari Peveyhack Photography
Kad Kawen & Banner: Kak Rin & Apai dari Big Leaf Studio

Syukur ahamdulillah sume berjalan lancar ms sesi pre-wedding & sesi perbincangan kad kawen serta mekaseh byk2 sebab menjadi antara yg merealisasikan angan2 aku menjadi kenyataan. Muuuuaaaahhh!!~

Daaa.

5 comments:

aTy _faRed~ said...

waaa.... cantik nyer banner n kad kawen u..!! very de kLasik..~ :)

Puan T said...

mekaseh cik aty.

Xora said...

Lihat banner ittew, perkataan Selamat Datang tiada lagi.. terima kasih tummy trimmm...

Puan T said...

Jorah: ahahahahaha mekaseh atas idea ko bebeh!!~

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

cantikkkkkk sgt!