Friday, June 18, 2010

Sabtu Ahad Neh

Salam n hi.

Arineh mama n ayah encek tunang akan turun kajang sampai ari ahad rasanya. Esok sepupu encek tunang belah ayah akan berkahwin. 

Ahad encek tunang harus ikot mamanya ke nilai. Kne paksa ikot. Setakat pagi neh xder lagi dgr ura2 mama mau aku ikot skali. Bagus gk. Aku mau siapkan brg2 hantaran. Balut polisterin, potong2 bunga, kemas bilik (oh apek kedai semangat gilak mau antar perabot bilik, jdnya awal july segala mak nenek perabot bilik aku sampai!~).

Esok aku ajak mak ke Dios Astana Bridal puchong saner utk membeli polisterin2 yg masih xckup. Kedai hiasan hantaran kt umah aku smp smlm xsampai2 polisterin. Apolah hai lambat bona. Adekah sb supplier mau mengutamakan kedai2 besar?

p/s: Silalah menonton karate kid. Walopon aku tido (sempat bangun utk aksi lawan2), tp mmg rekomended aa. Ank will smith ada harapan utk berjaya mcm bapaknya.


Daaa.

No comments: