Friday, June 25, 2010

Bilik Baru

Salam n hi.

Oh lama xder. Saja je. 

Rabu lepas, pas balik dari training kt cyberjaya, apek kedai perabot tepon.

Apek: Nuliah, u ini sabtu u ada rumah x? Saya mau antar u pnya katil sama itu almari suma.
Aku: Hah? Eh uncle ritu ckp bulan depan.
Apek: Aiyoohh u sudah tempah setawon awal maa. Saya pnya gudang sudah xbley simpan lagi maa. 
Aku: Okeh2. Nnt saya ckp sama saya pnya bapak.
Apek: Haa bagus2. Nnt ini malam u buley datang saya pnya kedai x? Pilih u pnya tilam mau apa brand.
Aku: Haa yelah2. Nnt saya datang.

Xke kelam kabut aku citer kt bapak. Tngu mak aku balik kelas mengaji dia, terus shoot g kedai apek tuh.

Nth ape dia berkobar2 citer kt bapak aku psl tilam, tau2 bapak da pilihkan. Senang, aku xkose nk pk byk.

Start malam semalam, bersambung smp malam neh akan berlaku sesi pengosongan bilik. Semalam aku da selamat buh sume baju2 aku dalam kotak. 

Malam neh adik aku nk bukak katil aku. Aku nk sental mana2 yg ptt kt lantai bilik. Sok, apek tuh dtg ng budak2 dia lepas zohor.


Aih. Terkejut la saya apek.....


Daaa.

3 comments:

aTy _faRed~ said...

waaa..sonoknyer katil sudah nak sampai..!! bilik i dah Lamer kosong sebab perabot lamer dah antar kat umah yang susuk lepas kawen nanti...~so..nak tumpang bilik i..?? hahahaha... gurau jew.. nanti hapdet ok...~ :)

mieza isa said...

tempah setaon awal??? bagusnyaaaaa..!! :)

Puan T said...

aty: wahahahah hamboih2 aku da selamat rasmi tido atas katil baru malam td.

chenta: aku mmg gagah tempah setawon awal.