Tuesday, June 1, 2010

Weekend Updates v5: Kad Kawen

Salam n hi.

Hah pasal kad kawen so far alhamdulillah da setel. Pg td dah bank in 50% utk printing job.

Masih ingt kad kawen aku kazen aku yg buatkan? Bagus. Sabtu lepas kakrin dan suami dtg rumah nk finalized segala mak nenek peta, design, kaler.

Bapak duduk slbh suami beliau lalu mengedit2 peta, nk tambah, nk kurang. Bapak tukang cek wordings. Fuh 2jam gk setelkan sume. Seb bek bapak xbising pemilihan gmbo di atas kad (gmbo wat ms pre wedding bln 10 thn lepas). Ohohoh!~

Gosip2 famili sket. Biasa la tuh. Kakrin neh kakak dia nk kawen 12jun neh kt bangi. Sempat gk apdet psl knduri2. 

Oh jgn ditnya bape hrge sekeping kad sb aku dpt hrge sedare. Jgn mareeee aaa!~


Kad encek tunang pon wat ng dia. Kad kitorg identical, cuma tukar kaler n isi kandungan. Nnt dah siap print n da smp umah kad2 itu (tentatively ujung June), baru aku tepek kad kawen kitorg, insyaAllah. 


Xper. Aku tepek je gmbo sampul dl.
Dah. Setel portion kad jmputan. 
Daaa.

2 comments:

my note said...

mesti cantek...

nanti nk tgk hasilnyer....

Puan T said...

ikot mata aku = cantek+ mantoppss. sb dari dl nk kad mcm neh. sbnrnya simple je mcm kad org len. simple kt mata aku lah.

tp kt mata org len, xtau la. ohoohoh!~