Monday, March 15, 2010

AJK2 Mjlis

Salam n hi.

Jika dilihat disebelah kanan blog ini, aku ada apdet psl barang hantaran. Aku rs entri neh aku nk stori psl vendor2 aku (ayat pertama xder kne mengena ng entri, harap maaf). Juga mau sebut bbrp nama yg akn jd org kuat mjlis.

Bridal: Azue Bridal, Bangi

Catering: Azue Catering and Canopy Services


Photographer Pre-Wedding: Peveyhack Photography
 
Official Photographer: Acaii Jawa


Favors utk tetamu: Shawqi's Bakery


Projek menejer: Pak Uncu + Pak Cik (adik & abg mak den


Pengapit aku: Izyan (sepupu den)

Iron ladies: Radiah, Suraya, Tati, Anis (sepupu den)


Kompang: Pak Atan (mbr Pak Uncu)
.
Silat: Anak2 murid Pak Uncu (dia mmg ngaja silat kt upm).


Announcer: Aji (aku xtau nama penuh mamat neh, dia besfren adik aku).

Runner: Adik aku & the geng (aku sudah disuruh ketepikan bajet utk rokok 3 katon).


Trafik: Abg Afnan & Abg Ijai (sepupu den)

Pembaca doa: To be advice (tak diskas lagi tapi hajat di hati maukan hasben sepupuku sb dia baca doa agk syahdu n menusuk ati).

Manager favors: Kak Yang & Kak Tina


Manager catering: Mak Andak (akn jd pemerhati catering n tegur mana2 yg patut)


Banker: Maklang & Mak Teh


Urusan rombongan lelaki: Mak Uncu


Ape lagi yg tertinggal? Aku pon xsure. Kalo ada penambahan t aku roger.


Daaa.

UPDATE!~

Oh aku terlupe. Vendor kad kawen den. Alahai. Camno ley lupe neh. Beliau adelah sepupu sendere, Kak Rin bersama hasben beliau - brader apai. Besok akn lepak ng dia utk finalized design, kaler n jnis kertas.


Daaa.

3 comments:

fikaryna said...

ajk2 mmg pntg..huhu..

farahfatihah said...

wahhh semua dah ready ke?? cuaknye saya tgk prep kamu =)

Puan T said...

fikaryna: yer aku setuju. ikotkan ati kering nk je handle sume tp nmpk sgt tamak halobe sume keje nk buat. jdnya ajk dipilih dari kalangan org2 yg mmg reti wat keje.dan keje2 yg diberi mengikut kesesuaian kemampuan diri depa.

farah: bebeh, jgnle cuak.sabo bebeh sabo. aku kawen 10/10. wanted tu date tuh. sb tuh prepare awal, gpon xnk kelam kabut.mjlis kamu sebulan lebey lepas 10/10 kan, sempat lagi tuh.