Monday, March 22, 2010

La La La Nyanyilaaaa

Salam n hi.

Sajer mau share senarai lagu yg insyaAllah akn ke udara ms keje kawen aku nnt.

English Songs:
1.Jose Feliciano - Light My Fire (Lagu 60's. Feveret mak ng bapak den. Kire love song depa aa. Aku mmg nk pasang lagu neh. Kasi sentimental sket feeling mak bapak den. A tribute to mak ng abah).
2. Blondie - Maria (Lagu thn 1999. Dinyanyikan balik oleh Kim Ah Joong dlm citer 200 Pounds<--aku tibai je nama film. X hengat).
3. Bon Jovi - Thank You For Loving Me (mekaseh encek tunang~~)
4. The Beatles - Hey Jude
5. The Beatles - Girl
6. The Beatles - Words of Love
7. Aerosmith - I Dont Wanna Miss A Thing
8. Switchfoot - You
9. Tina Arena & Marc Anthony - I Want To Spend My Lifetime Loving You (Lagu zoro, aku kan koboi. Kire geng aa).
10.David Cook - You Always Be My Baby (Xmoh Mariah Carey pnya version).
11. Secondhand Serenade - Fall For You (Dekat setahun lebey jd ringtone utk encek tunang).
12. Mario & Nesty - Never Say Goodbye (Aku rs aku comel mcm dlm citer korea tuh).
13. Micheal Learns To Rock - Paint My Love
14. Celine Dion - Because You Love Me
15. Teddy Geiger - For You I Will
16. Adam Sandler - I'll Grow Old With You
17. Ronan Keating - When You Say Nothing At All
18. Bee Gees - How Deep Is Your Love 
19. Carpenters - Close To You (Dgr lagu neh rs nk menari ng encek tunang depan unggun api. Oh romantiknye.)
20. 98 Degrees - I Do Cherish You
21. Brian Adams  - Everything I Do (Aku rs mcm aku neh Lady Marion pehtu encek tunang adelah Robin Hood)
22. Elvis Presley - Love Me Tender (Tribute to oldtimer2)


Lagu2 Melayu:
1. Dewa - Flower In The Desert (Eh neh lagu omputih)
2. Misha Omar - Semoga Abadi (Aku pnh nangis dgr lagu neh. Xtau ape motif aku nangis)
3. Dewa - 2 Sejoli
4. Anuar Zain - I'm The Lucky One (Neh lagu melayu)
5. M Nasir - Keroncong Utk Ana (Xdpt kawen ng M Nasir, pasang lagu dia time aku kawen pon jdilah).
6. Sudirman & Anita Sarawak - Bercanda di Persisiran Pantai (Nak hanimun p langkawi, kire amik mood aa)
7. Search - Gadisku
8. Ahmad Jais - Budi Setahun (Aku rs citer Ta'in tuh kiut)
9. Faizal Tahir - Sampai Syurga
10. Faizal Tahir - Mahakarya Cinta
11. Flop Poppy - Atas Nama Cinta
12. So7 - Hingga Ujung Waktu (Lagu neh ekceli si suami tujukan utk isteri dia. Agk touching gk aku dgr..huhu)
13. So7 - Tunjukkan Padaku
14. So7 - Anugerah Terindah Pernah Kumiliki


Lagu2 Islamik:
1. Padi - Doaku
2. Gigi - Tuhanku
3. Ungu - Para PencariMu


Lagu2 pengantin baru mcm standard korg p knduri kawen aaa. Aku kalo buley lagu2 yg dipasang xmoh lagu cerai berai, cinta bersegi2, patah hati, makan ati ulam jantung sb beb, neh knduri kawen weh. Agk2 sket nk pasang lagu sedey.


Oh. Lagu islamik ada 3 je? Ye baik. Akan carik lagi. Senarai di atas munkin berubah mengikut suka ati aku.


Daaa.

2 comments:

fikaryna said...

waa..banyak nya lagu..best3..huhu..

Puan T said...

ekcelikan ada byk g lagu feveret yg mau dikeudarakan tp pk2 sume lagu feveret berentak hardcore rock.
oh amatlah xsesuai psang time knduri. nak2 plak umah belakang masjid. mcm kurang manes sket.