Friday, March 26, 2010

Nak Beli Byk Barang

Salam n hi.

Ahahahahaha!~Yeay!~ Gajey da masok!!~Bagus. Sok luse ley shopping tanpa segan silu mengempiskan balik purse aku.

Plan asal mau hantaran hunting besok tp smlm encek tunang bermanja2 len mcm rope2nya mau pospon ke ari ahad sb nk training penbol sok.

Cet.

Baiklah. Mengikut arahan. Tp bagusnya bakal laki aku neh memujuk.

Encek tunang: Ptg sok sy amik awak, kiter g pesta buku eh. (Oh aku mmg suke g pesta buku. Tgk buku pon jdlah).
(ada sambungan pas tgk muke aku da berbunge2)
Encek tunang: Pastu kiter g layan movie eh. Citer dragon2 tuh. (Oh citer kartun baru how to train ur dragon<--aku rs la kot neh tajuk dia).

Haih mcm mnlah aku xsayang mamat neh. Sunggow pandai memanipulasi kegemaran aku di saat2 mulut aku hamper2 sedepa muncungnya kunun2 majuk sb pospon soping.

Pagi besok mau menziarah pakcik aku kt sg merab. Rumah hangus terbakar. Seb bek rumah baru dia yg kt sebelah tapak kejadian xder pape. Alhamdulillah sume selamat. Tiada nyawa melayang walopon kazen aku tggl sehelai sepinggang sb baju habeh rentung.

Dan semuge aktiviti mengabehkan duit berjalan ng lancar. Amiin~~

Daaa.

4 comments:

.:Mrs. Engineer:. said...

slmt menghabis kn duit...he3

Puan T said...

ohohooh!~mekaseh2!~

fikaryna said...

hmm..lelaki kalau bab selamatkan aktv fav dia..mmg pandai mujuk..jik2..tp kalau bg manfaat besar pada kita apa salahnya..haha..

sila jgn tiru ryna yg nakai..hik2..

Puan T said...

yaa mereka2 amat bijak memanipulasi keadaan asalkan xtvt feveret depa terselamat.

kiter nk tiru gak!~