Wednesday, March 24, 2010

Ditagged Oleh Xora

Salam n hi.

Kne tag. Oh xora. Nape ko tag haku bebeh. Xper. Meh aku jawab.


1) Siapakah diri anda di rumah?
Garang. Chef. Pendamping tilam n bantal yg setia.

2) Siapakah diri anda disamping rakan?
Kawan skolah - becok. ckp laju2. aktif.

Kawan opis (yg close) - becok. ckp laju2. aktif.
Kawan opis (xclose) - garang. ckp laju2.

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
Mau jd hajjah bersama encek suami.
Mau beli rumah.

Mau menaikkan berat badan kpd 45kg.
Mau ada anak kembar. Sepasang pon jd.
Mau salah sorang antara aku ng bakal encek suami bekeje gomen.

4.Siapakah nama pasangan anda?
- Tq.

5.Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
1) Tq akn cium pipi ayah dia sebelum kuar rumah pastu ayah dia akn cium dahi tq. Agk syahdu bile tgk.
2) Tq menjadi seorg yg sgt penyabar bile dtg angin kuskus aku mengamuk xtentu hala.
3) Tq mempunyai cara gelak yg jahat, kejam n sadis. Bg aku kiut walopon kdg2 rs nk nangis bile kne gelak (siyes cara dia gelak mmg gelak evil).
4) Tq nampak mcm xtau hal ehwal semasa n dunia. Tapi hakikatnya dia seorg yg alert ng keadaan sekeliling.
5) Tq selalu akan membalas budi saper2 yg salu tlg dia.

6.Bila tarikh anda couple?23.06.2008. Ingat sb neh bday adik aku.

7.Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Setakat neh belum lagi pahit. Payau ada - dituduh curang di belakang tq. Oh hell.

8.Lagu tema cinta anda?
Yilek. Tp tq suke lagu the divine masters - disampingmu. Salu nyanyi dlm kete siap wat aksi2 nak2 kalo tgh benti dpn trafik lite. Naik segan aku.

9.Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Xmoh ubah ape2.


10.Tag 10 rakan anda yang lain.
 Aiseh. Saper aku nk tag neh. Tibai je la.
1) Elfazira
2) Farah Fatihah
3) Mrs Engineer
4) Asleenda
5) Lynda
 
Oh 5 je. Kire ok la tuh. Aku nk tagged xora kang kne lempang plak tagged dia byk kali.

Yaa selesai sudah. 

Daaa.

1 comment:

Xora said...

meh tagged aku! aku geget sambil lempang!