Wednesday, March 17, 2010

Eh Eh XCaye Aku

Salam n hi.

TOLONG SEDARKAN AKU BAHAWASANYA AKU DA NAK KAWEN!!!~

Yer. Aku arineh agk mereng. Xtau nape. Munkin sb mlm td ada diskusi psl design kad kawen, jdnya mcm ekceli aku kaget kejap dpn laptop kazen aku.

Kaget sb selama neh tgk kad kawen org (ceh padahal kad sendere xprint lagi, br design). Tibe2 tgk ada gmbo aku ng encek tunang, nama parents kitorg, nama kitorg as pengantin, peta bagai.

Nak2 plak encek tunang call mama tnya alamat johor (walopon org johor tp encek tunang xtau alamat saner. Kire johor murtad aa).

Ayah encek tunang pesan: 500 utk aku je. 

Mak hai. Bape ramai ayah nk jmput neh? Encek tunang order 600. Kire 100 utk encek tunang. Dia nk jmput dealer2 station yg baik ng dia. Sukati awak la bang. Knduri belah awak.

Secara basik, kad kitorg sama design. Sebijik2. 

Base kaler putih. Cuma dibezakan kaler tulisan. Aku kaler maroon, encek tunang kaler pepel. Alamat n wording ofkos lain. 

Utk citer psl kos, aku xtau nk citer mcm mn sb aku dpt hrga sedare. Ahahahaha!~Beshhhh~Alhamdulillah jimat kos sket.  Again utk kad pon aku xmo disponsor sb aku rs xbest, tp kalo banner mau sponsor aku suke. Ahahahha!~

Kad kitorang ekceli xder la fansi2 mana, simple selagi buley (simple kt mata kitorg aa, kazen aku ada ckp: kad awak simple je ek). 2fold. Xder inlay2 bagai. Emboss ape sume xmoh. InsyaAllah hanya printing biase. 

Kad aku diinspirasikan dari kad kawen mbr serdang aku: Apai. Harus mengucapkan terima kasih kt dia sb kad kawen dia sgt menarik minat mata aku dan aku sungguh bekenan n buat ala2 mcm tuh tp len sket aa (gmbar xder sb aku da terbuang kad dia n sebelum tuh aku xsnap).

Malam td gk wat sesi pemilihan kertas. Bapak aku rigid bab kertas. Rules bapak:
1. Xmoh kertas kilat2.
2. Xmoh kertas nipis bonar. Biar molek sket.


Baik bapak. Arahan diterima. K dah la. Aku pening tibe2. Munkin kesan kekagetan tgk nama sendiri atas kad. Ohohoho poyo.


Daaa.

No comments: