Tuesday, March 30, 2010

Aku Memang Rajin

Salam n hi.

Dengan ini diumumkan bahawasanya segala2 bunga telur yg bakal wujud time keje kawen aku akn di DIY sendere oleh aku (mak n bapak akn jd observer n salunya bapak yg byk kompelen).

Bunga pahar utk ke johor, kaler hijau - 25 unit (DONE)

Bunga telur VIP, kaler pink2 english - 60 unit (IN PEROGERES)

Bunga pahar, kaler pink2 english - 60 unit (AHAD NEH BELI BARANG, basikali bahan2 sama mcm bunga telur VIP cuma aku tmbah lidi)

Bunga telur utk sedare2 (AHAD NEH BELI BARANG, neh simple je - guna style bunjut2)

Xsusah nk wat bunge telur sebenarnya kalo da minat. Yaa aku mmg minat mende2 mcm neh. Sb bile da siap akn ada rasa kepuasan melanda diri. 

Mak aku ckp, walopon bahan2 yg digunakan murah otomatik bunga telur akn jd mahal sb pengantin sendere yg buat.

Yaa sekian apdet d pg2 bute bos xder.

Daaa.

No comments: