Tuesday, August 17, 2010

Akhir Riwayat Blog

Salam n hi.

Hamboih hamboih ligat aku arineh. Yaa aku masih mencari mood keje sb semalam cuti xrasa rajin nk keje arineh.

Ape akan jadi ng blog neh pas aku kawen? Totally shut down? Munkin gk. Atau aku biar je tanpa sebarang apdet.

Sebab? Aritu ada gak borak ng encek bakal suami. Beliau ada menyatakan kurang selesa jika aku terus berblog pasal kehidupan lepas kawen.


Aku ada pikir gak mende2 mcm neh sb suppose ape2 lepas kawen, idop laki bini adelah rahsia laki bini. Oh no offence beb sb lain orang lain cara.


Cuma aku rasa kurang molek jika aku terus berblog aktiviti aku lepas kawen yg dah tentu 100% bertempek ng laki aku.


Gpon aku xglemer, blog aku ape nth lagi. Entri terakher nnt adelah merupakan review majlis kawen. Review hanimun mcm xnak sb hanimun kot. Laki bini je kot. Xpayah kot nk citer2. Cuma munkin aku review dari segi hotel dan tempat2 menarik utk dilawati. Alaa langkawi je kot. Bukan obersea.

Asal blog neh pon hanya utk berkongsi ape aku wat utk kenduri aku nnt. Saper2 yg sekepale ng aku bley la kot amik sikit banyak jd panduan - kalo ada mende utk dipandu.


Hah itu je kot pasal akhir riwayat blog neh nnt. 


Daaa.

3 comments:

Nora Aira said...

Sedih nya kalo bakal Puan T dan tak berblog nanti tapi betui juga apa yang dikata oleh bakal suami dan juga Puan T. Tima kasih sharing2 info yea , Moga menjadi panduan buat semua :)

p/s : kalo nak berblogging kena topik umum la pula hehe =)

farahfatihah said...

wahh nak tutp? xsemestinya pas kawen t kena cite hal laki bini je..cite la hal lain..mungkin sedikit payah la kalau nak update hari2 kan..t kalau ada bby leh gak update pasal tu..

mRs mysarah said...

boleh jer kalo nak teruskan. bukan perlu cerita sume benda yg sulit. ala macam kita blog pasal preparation kita. leh bagi suggestion ttg apa2 dekat org lain. tak salah kot