Monday, August 30, 2010

Thanks Guys!~

Salam n hi.

Aku mempunyai wekend yg menarik!~ Gathering ng dak2 skola menengah which is geng2 aku time skola dan mengepas kad kawen.  Aktiviti: Buke pose beramai2 lepas tgk The Descent 2 ng encek bakal suami. Seb bek mampu makan lepas tgk darah2 yg banyak.

Siler layan gambar2 di bawah:
 The guys. Abaikan gadis bertudung merah. Dia dalam sume gambar dia nk ada. So aku terpkse pilih gambo2 yg dia xder (oh payah sungguh). Gadis bertudung merah bernama intan. Kadang2 aku pggl peah, tijah, joyah, ikot suka lah. Sebelah dia apis macho. Encek bakal suami smp skg xpercaya dia berumo 26 sb sgt kanak2 muke beliau. Yg tgh2 bernama nik aizat. Kalo dia putih muke dia mcm yutaka kaneuchi. Tp sayang dia darken sket, so aku pggl dia m nasir (sket ada iras kalo dia berisi sket). Yg mcm apek tuh mirzam. Sume gmbo muke dia mcm tuh, mcm terkujat2 katak.

Ini Sha. Mmg besfren aku dari skola dl. Skg dah jd orang dengan membuka sebijik spa kt area shah alam sana. Tp aku xpenah g. Ohohohohooh~

 Ini syra. Kitorg pggl dia Kak Mike (mike = microfon). Sebab suara dia selang 2 kelas bley dengar. Kuat nk mampos. Sering digunakan utk wat apa2 announcement dalam kelas.
Intan mmg suke menyelit.

 Duduk ujung kanan adelah kawan syra. Nana kot nama dia.

Encek bakal suami pertama kali berkenalan ng dak2 neh. Masih terkujat tgk kemeriahan intan. Sayang, kawan awak meriah sungguh.


Rasa xpercaya biler tgk dak2 neh pegang kad kawen aku. Ko dah nak kawen eh nuri..xsangka aku. Ape xsangka2. Siler sangka2 skg. Ohohohoho!~

Ok dah. 

Daaaa.

No comments: