Tuesday, August 31, 2010

Merdeka: Aku P Berasak2 Kt KL

Salam n hi.

Hepi Merdeka~ Cuti merdeka arineh aku telah mengambil kesempatan utk ke Jln TAR bersama bonda tersayang membeli:

1. Sampin songket nikah encek bakal suami. Sampin ini dwi fungsi. Ia akn juga digunakan untuk majlis bertandang. Sampin ini dipilih pleh mak aku. Taste mak aku ng encek bakal suami adelah potostat. Jadinya kompem encek bakal suami bekenan.

2. Telekung untuk hantaran aku.

3. Butang baju melayu untuk nikah encek bakal suami. Butang ini dwi fungsi. Ia akn juga digunakan untuk majlis bertandang.

Itu saja. Gambar ada. Nnt2 la aku aplod. Encek bakal suami x ikot sb dah janji ng brader penbol untuk membantu beliau mengemas kedai baru penbol kt KJ sana.


Setakat neh xder lagi urusan2 besar. Hanya tungu nk rayo. Kad diberi mengikut fasa. Skg neh kalo buke pose bersama teman2, kad akan terus diberi. Jika tidak, jumpe time raya ofkos aku bagi.


Skg neh juge mak ng bapak mengambil tempat urusan membeli barang2 dapo untuk kegunaan kenduri. Aku hnya jd supir.


Adik aku juge bersoping sakan nk bergaya p mjlis bertandang aku. Dik, sana xder awek cun. Kazen2 bakal abg ipar ko pon sume jantan2 sejati. Yang pompuan sume stok sebaya aku.


Mendapat khabar gembire bahawasanya bakal abg ipar aku yakni abg ngah telah berjaya mendpt excuse dari bekeje pada 10/10/10. Beliau adelah videografer untuk MotoGP. Aku rs sume dah tgk iklan kt tv yg 10/10/10 MotoGP akan berlangsung di Sepang. Yeay!!~ Abg ngah ada!~ Yeay!~ Dia adelah bakal abg ipar yg paling aku ngam.


Wokeh. Masa untuk masak tomyam untuk lauk makan malam lepas bebuka.


Daaa.

1 comment:

Nora Aira said...

love tomyam nyummmy dan salam merdeka bakal puan T =)