Friday, August 27, 2010

Ohohohohohoho~~

Salam n hi.

Dengan ini diumumkan:

1. Aku da buley tawen!!~ Ye ye ye ye. Semalam ng jayanya mengsetelkan urusan ng PAID shah alam.

2. Dah dapat permit tutup jalan!~ Ye ye ye ye. RM10 untuk seari. Aku mintak permit 2ari, so total RM20.

3. Rumah ujung jalan yg jadi rumah singah utk famili encek bakal suami sudah setel dari segi sewa khemah sebijik dan kerusi2 dari surau fasa 1. Ye ye ye ye!~

4. Sudah kawtim sama itu bridal bahawasanya first fitting baju sanding adelah semggu sebelum majlis. Lambat sangat? Oh xper. Sb beliau mmg sudah ada ukuran aku dan encek bakal suami.

5. Selesai juga bayar zakat fitrah!~ RM7 untuk selangor yer kawan2~


6. Neh ekceli aku baru balik dari g jusco beli barang2 keperluan kenduri:
Sabun basuh pinggan
Towel good morning
Susu pekat bertin2
Tisu scott
Gula 4kilo (sorang 2 kilo, aku bayar 2 kilo, mak aku bayar 2 kilo)
Tepung gandum 2 peket

Singgah jua kedai kt serdang untuk beli:
2 kayu bunga manggar
2 polisterin utk cucuk bunga manggar


Uuu yeah~ Dah buley rehat. Skang nk kire jumlah kad yg perlu setem.


Daaa.

No comments: