Friday, August 6, 2010

Oh Oh Oh!!~

Salam n hi.

Wokeh. Kalo saper2 baca blog sahabatku Xora, entri semalam beliau mengutarakan psl veil. Yaa pagi2 aku meroyan kepada beliau betapa aku tetibe stress biler mak aku ckp nk watkan veil - DIY veil ituuu.

Segalanya bermula biler aku tetibe rs nk testing pkai baju bertandang full set - rasanya dalam entri2 sebelum neh aku ada mention, baju bertandang adelah tempah kt nyonya area umah aku, beadings aku tibai DIY sendiri.

Tudung pkai tudung nikak balik, cekak dan rantai 3 anak beli kt Semua House saner. Kasut pkai kasut hantaran. Aku neh jimat cermat amalan mulia pkai balik ape ada. Ohohoho!~

Dan aku xpenah lagi pakai sume yg disebut di atas secara full set. Tetibe kemarin nth ape mimpi aku - mak, along test pkai sume eh. Biler dah pkai sume2 mak nenek baju, tudung, cekak dan rantai, bg aku ok je. Simple tapi aku selesa. 

Oh veil mmg xder. Akan tetapi tetibe mak den - mak raso mak nk tambah veil. 

Errkkkkk~~ Mak aku tersampuk apekah??? Biar betik mak. Alahai..

Dengan berbaki 64 ari aku sampai arineh dok pk2, sempat ke nk jahit neh? Dahla jahit tangan, bukan mesin. Kalo mesin seari da siap. Neh jahit jelujur halus tuh haaaa. Xmasuk kot2 nk tmbah beads. Aaaaaaaaaaaaaaa!!~

Oleh itu petang kang balik opis, terus fetch mak g bangi saner p kedai kain utk carik net ng lace. Kalo xder, harus sok aku gagah g kl ng mak.

Mak ooo mak~~


Daaa.

6 comments:

mRs mysarah said...

mak kamu excited tu. takpe bagi di acuba buat dulu. silap2 hasilnya lebih marbeles dari biasa kan?? :D

farahfatihah said...

wahhh bagus sungguh mak kamu..willing nak buat kan!! itu sudah bonus!!

iedayah said...

salam kenal n hai..wah..bestnye ur mum nk diy veil tuk u..

Xora said...

aku pakai baju nikah full set depan mak aku then mak aku cam nak nagis. so cam--ok!

Puan T said...

mysarah: beliau mmg ober eksaited!~

farah & iedayah: beliau mmg super woman!~

xora: haku terbalik ko!~ bapak aku tacing lebey, mak aku relek je tgk aku pkai baju nikah.

Sya Sakura said...

hehe.. comelnye mak awak!! Sngatlah best dpt mak yg sgt cool.. heheh :)