Tuesday, August 10, 2010

Urusan Borang Kebenaran Menikah v3

Salam n hi.

Okeh. Semalam aku dah berjaya setelkan sume borang2 urusan permohonan nikah.

Selamat isi Borang 2C - Borang Permohonan Berkahwin Perempuan
Selamat isi Borang 2D - Borang Wali

Dan juga selamat susun:

Salinan2 IC - aku & wali yakni bapak aku sendiri mau nikahkan aku, insyaAllah. Pending = salinan IC saksi2 borang. Hanya akn diberi ms g jmpe Pakcik Halim nnt.

Salinan dan asal sijil kursus kahwin.

Salinan dan asal surat nikah mak bapak aku - sebab aku anak sulung perempuan.


Salinan dan asal keputusan HIV test.


Salinan dan asal borang permohonan berkahwin & surat kebenaran berkahwin encek bakal suami.

P/s: Walopon dlm checklist yg disediakan oleh pihak pejabat agama ckp ada sesetgh mende xpayah salinan, aku lebey selesa buat backup. Potostat je sume. Sonang. Sume 2 salinan.


Kompem 16/8/2010 akan jumpe Pakcik Halim utk uruskan bahagian mukim.


Akan tetapi ada changes dari segi nk g jumpe PAID kt Shah Alam. Encek bakal suami xdapat cuti. Beliau sekarang dalam kerja2 installation seluruh semenanjung dan beliau hanya cover KL, Sngor, Melaka, N9, dan Johor.


Tentatively ujung mggu neh dah start turun negeri2 bahagian selatan sehingga ujung bulan neh sebelum Nuzul Qur'an.


Jadinya urusan PAID akan ditangguhkan sehingga tarikh yg bakal diberitahu kelak. Encek bakal suami memberi jaminan beliau akan selesai installation sebelum raya. 


Oh dan cuti raya beliau dibekuuuuu~~ Alolololo sian dia. Sebab beliau apply cuti kawen 2 minggu (aku rs xtermasuk 5 ari free dari kompeni). Takper, nnt sebelum sayang balik rembau, sayang pass sesiap eh rendang ketupat kuah kacang kuah lodeh.


Haiii xsaba nak tawenn~~~


Daaa.

2 comments:

mRs mysarah said...

ehem ehem. gatai yer!! :D

farahfatihah said...

wahh dah setel yer..