Monday, September 27, 2010

12 Hari dan Satu Kali Ahad Saja Lagi

Salam n hi.

Apaaa?? Doblas ari laie??? Okeh.

Aku sedang nebes
Aku sedang serabut

1. Sebab td borak2 SMS ng Acaii Jawa bahawasanya 10/10 UPM ada konvo. Okeh dah nampak bahawanya jalan akan gila babeng jem.

2. Sebab semalam call bridal, first fitting hanya akan bermula rabu mggu depan, 5 ari sebelum majlis sb sabtu neh ada orang pakai baju tuh.

3. Sebab inai aku terai tidak merah!!~ Oren dan beransur ilang!!~ Dan buh limau ape segala bagai xjalan gk. Oleh itu sabtu ini kawtim sama itu radiah mau test inai daun plak. Jorah tersayang akan kasi itu inai mekah, ini malamgk aku terai.

Aku ada lege sket

1. Sebab semua dulang2 hantaran sudah ada kt rumah. Sabtu lepas Kaklong Zela hantar dulang2 yg aku nak pinjam. Alas2 dulang dah lama setel.

2. Sebab bilik pengantin dah cantik. Tinggal mau tukar cadar pengantin ng buh jurai2 kristal.

3. Sebab rumah dah siap kemas.

4. Sebab kad sudah selesai dipos.

5. Sebab almari baju sudah sparekan tmpt utk isi baju encek bakal suami<-- ada gedik2 gatal di sini.

6. Sebab tinggal ada satu kali ahad sahaja lagi!!~ Yeay!!~ Semoga dipermudahkan semuanya ya Allah.

Balik neh mau singgah kedai lampu nk beli lampu meja hiasan boh kt bilik pengantin.

Cuti sudah approve!~ Yeay!~ Tapi sebelum nikah, aku xdpt cuti, keje menimbun. Xpe, yg penting lepas nikah aku cuti 2 minggu.

Encek bakal suami pon dah mule kelam kabut. Bukan kabut ape pon, dia nebes nk lafaz nikah. Chayok!!~

Daaa.

9 comments:

rose said...

wah!!xlme dah..

apakah rase nebes n serabut itu best???hehe..

almaklum la lmbt lg turn sy nk nebes..hik3..

moge segalanya berjalan lancar..=)

Puan T said...

uuuu best ke ek? entah le bebeh. tp aku cube ikot advice org - sile nikmati segala2 perasaan yg ada sb neh sekali seumo idop je beb!~

farahfatihah said...

adoiiii saya juga nebes tgk kamu nebes

aTy _faRed~ said...

waaa...besh nyer.... juz enjoy dis moment key... siyes..sangat menerujekan jadi pengantin nati taw.. apepon..semoge dipermudahkan segale urusan....aminnn...

Puan T said...

mari!~ mari nebes secara beramai2!~

elle's laaa~ said...

hehehe .. be calm ya sista ! hopefuly everything going okey ... =)

Puan T said...

aty: tahniah ye puan aty!

Zariza said...

tetiba sy pun nebes..eheheh..anyway..good luck ya..semoga di permudahkan...

Xora said...

kalau tak baca blog ko, tak teringat inai tu wei!!