Monday, September 20, 2010

19 Beb 19!~

Salam n hi.

Oh angka 2 sudah bertukar jd 1, menjadikan countdown aku 19.

1. Pengagihan kad kawen utk part aku sudah selesai. Cuma tinggal mak aku mau setelkan utk mbr2 class marhaban beliau. Utk sedare mara pon da setel. Bagus ari raya neh. Sonang bg sekali arung.

2. Ari sabtu pengapit guwe bersama2 sepupu2 kesayangan telah membelanja aku makan. Ohohohoho aku jd mem besau, hnya order dan makan. Gambar tiada sb bz gilak kot brgosip2 dan apdet stori2 yg terkumpul sejak rayo.

3. Pengapit aku jua aku soh tido umah aku sb dah tgh malam gilak lpt dari bangi aku xtrust utk dia drive sorang2 malam2 lik shah alam. Bak kata anis, kang jd sosilawati. Bek jangan, ko g tido aa umah nuri, selamat sket.

4. Oleh itu, sempat laa aku bawak kuar suma baju nikah, hantaran, ape segala mende2 berkaitan keje kawen aku kt izyan (pengapit tersebut).

5. Semalam g beraya umah mbr baik den kt kajang utama nun, si jalak super kacak. Alang2 beraya, kasik trus kad jmputan yg pd mulanya mau bagi time iftar tp xsempat. Fuuhh jalak oi, anak ko. Somangat. Dan sgt2 terima kasih atas tips beranak dari ko ng abby. Tetibe aku teruja nak anak dan2 semalam gk. Ohoohohoh~

6. Balik braya, mak aku ajak g jusco carik mangkuk utk buh hantaran apricot+prun aku. Ohh kami xjadi kasik kek sb terlalu common pastu mcm xbest. So, mak aku cadangkan kasik apricot+prun. 


7. Arineh masih bercuti. Kemas umah, dan ohh hiasan bilik pengantin da setel!~ Ye ye!~ Oh xbley tnjuk gambar, nnt xseprais aa. Btw, aku dah tanggalkan jurai2, hnya tinggalkan cangkuk2 utk gantung jurai+bunga.


Daaa.

2 comments:

Pendekar Tangan Berapi said...

Hahah sorrylaa tak dapek den nak melayan korang berduo leklok. Maklum laa ado anak kocik.. tak monang tangan den dibueknyo. Haishhhh~! jangan.. tahan dulu napsu membuak itu... dah dekat dah.. lopeh kawen baru boleh teruja lebih-lebih.. Hahahhahaha~! Thanks for coming.

farahfatihah said...

wahhh dah xlama tu!! good luck yer =)