Thursday, September 2, 2010

Iftar kt Noodle Station

Salam n hi.

Arineh dalam sejarah aku akan berbuke puasa bersama2 teman seperjuangan encek bakal suami zaman blaja kolej dulu.

Munkin rezeki Allah nk bagi, biler dah dpt kad kawen dari sepupu (kan sepupu aku yg jd vendor kad kawen aku), dan2 tuh la asal dating ng encek bakal suami, misti terserempak ng mbr2 lama encek bakal suami.

Jujur bilang, encek bakal suami bukan jenis berpeleseran lepas keje atau ujung mggu. Abis je aktiviti penbol, terus chow balik umah. Senang citer beliau adelah famili man.


Jadinya aku jarang jumpe kawan2 lama encek bakal suami. Kebetulan start ujung tahun lepas sampai la ni, kawan2 lama beliau stok wat mjlis kawen. So dptlah aku berkenalan2 ng depa2 yg sumenya ramah2 belaka.


Arineh first time berbuke puasa bersama2 kawan2 beliau padahal beliau sudah berkali2 berbuka puasa ng mbr2 aku. Jadinya mau fair n square.


Dan bagus gk dpt kenal mbr2 lama encek bakal suami sb mistilah kantoi ape perangai encek bakal suami time blaja dl. Ohohohoh!~


Kiut siot bile kawan dia ckp depan2 aku - eh eh qib, aku ingt ko single smp mati, nak kawen plak ko eh. 

Dan ada byk g aku xley nk reveal kt sini tp yg penting kekantoian2 itu sgt2 manis.


Okeh. Lokasi iftar nnt adelah di Noodle Station Alamanda. Mmg kalo date kt Alamanda, kitorg mmg lepak makan kt sini. Sedap mmg sedap. Rasa xpenah berubah even ramai org. Dia baru bukak 1 outlet baru kt Midvalley saner. So kalo turun Midvalley xder dah bersesak2 kt foodcourt. Terus je dtg situ. Lokasi kt Midvalley adelah kt floor bawah GSC. Sonang, lepas makan tgk movie atau sebaliknya.

Oh xsaba nk makan Tomyam Noodle dan encek bakal suami sudah pasti akan order Tomyam Fried Rice. Uuuuuu sedaaaappppnnyaaaa~~~


Sedaaaappppnnyaaaaaaa!!!~


P/s: Mbr2 beliau ramai gk yg hensem. Ohohohoho!~


Daaa.

No comments: