Sunday, September 12, 2010

Happy Eid Mubarak~

Salam n hi.

Aku sudah selamat tiba kt serdang semalam petang dari melaka. Alhamdulillah, perjalanan sepanjang ari kamis smp semalam sumenya lancar. Ari raya walopon kebanyakkan kazen2 aku xder sb balik kampung lagi satu, tetap ada meriahnya sb mak aku sgt2 bz distribute kad kawen.

Aku rasa glemer gilak bile sanak saudara sudah mule mengucapkan 'Selamat Pengantin Baru in Advance' bersama ayat extra - hensem gk bakal laki ko. Eh ofkos!!~

Pulang ke rembau (raya pertama) dan melaka (raya kedua) amat best!~ Tp dalam hepi2 katak, masih ada sedeynya bile pakcik ajiz melaka aku admit masuk spital melaka ari kamis petang sb ada batu kt hempedu. Bile smp melaka baru tau. Vogue gilak aku p spital.

Ah ha aku ada sesuatu yg mahu dikongsikan yakni berkenaan adat2 nogoghi - Kenapa Famili Aku Tak Ikot Adat.

Siler ke entri seterusnya.


Daaa.

No comments: