Wednesday, September 29, 2010

Saploh Saploh!!!~

Salam n hi.

Waaaa kejap je lagik neh!!~

Ahad minggu neh tido sorang2
Ahad minggu depan tido berdua

Ahahahahaahahaaha!~ Giler aku gatal nak mati skang neh.

Ape progress?

1. Skrip da siap. Esok email sama itu Acaii. Ingt next week mau jumpe dia finalized perjalanan majlis sume.

2. Senarai tugas2 sudah siap jugak. Ari sabtu 9/10 akan ada meeting kt umah berpengerusikan Pak Uda aku.


3. Aku giler rasa xsabar nk tukar cadar katil ape sume.


4. Sabtu malam neh testing inai daun + inai mekah dari jorah tersayang. Ingt radiah, misi kiter untuk kasi merah itu inai.


5. Lagu-lagu untuk dimainkan masa majlis pon da selesai disaring.


6. Sabtu ini lepas mak aku g marhaban cukur jambul cucu jiran aku, kitorg akan shoot ke bangi ke gudang untuk borong gula-gula.


7. Tido aku tetap lena. 


8. Tgh addict lagu adinda - lah ahmad.


Daaa.

5 comments:

Byzura Mj (By) said...

dear, semoga berjalan dengan lancar k.

Xora said...

Habis la ko malam tu Nuriah.. habis la ko.. siap ko.. hahahha

Xora said...

Habis la ko malam tu Nuriah.. habis la ko.. siap ko.. hahahha

Puan T said...

bai: arigatoh!~

jorah: aahahah agak kinky komen itu tp aku sukeee~~eehehehehehhe~

.: an :. said...

'Tido aku tetap lena.'
makan aku tetap...???
ngee... jage kesihatan eh... =D