Tuesday, September 21, 2010

18 dan Esok Sweet 17

Salam n hi.

18 ari. Aku dah mule rasa xmenang tangan.

1. Encek bakal suami akan masuk ke opis utk bagi kad jmputan belah dia pulak. 

2. Menerima banyak review yg memberangsangkan tentang design kad kawen. Alhamdulillah, xsaba rasanya mau kasitau sama sepupu guwe yg buatkan itu kad.

3. Kad2 yg sudah dipos kamis lepas sudah selamat tibe di destinasi masing2 antaranya johor dan perak. Yang area2 selangor ng KL rasanya dah sampai la jugak kan. Berbaloi2 setem 80sen, sungguh pantas dan tangkas posmen.

4. Mak sudah mule mencantikkan rumah. Dah pasang langsir kawen (mak aku mmg berkobar2).

5. Penanda arah pon da siap. Tinggal nk tampal je. Oh sangatlah tinggal harapan mau buat saiz A3, bapak xsetuju sb gile glemer xtentu pasal. Jadinya saiz A4 pon jadilah labu.

6. Skrip utk Aji (juruacara majlis) sedang dalam pembikinan. Aku plan mau kasi copy dekat Acaii Jawa yg merangkap OP aku nnt. Sekurang2nya dia tau perjalanan majlis. Juga akan bagi satu copy sama Kak Tina yg akan jaga bahagian rombongan pengantin lelaki. Satu copy juge akan bagi sama itu pengapit. Semua ini akan dilakukan wekend neh. Email sudey.

7. Semalam baru mendapat tau seorang jiran yg akan menikah juge sederet umah guwe pada ari dan tarikh yg sama. Timing je lain. Aku 9AM, dia 1030AM. InsyaAllah semua akan berjalan lancar. Khemah juge akan didirikan. Tetamu jgn salah khemah sudah~~ Akak, kiter dpt tau akak jumpe ini belog. Gudlak sama2 utk kiter berdua!~

8. Aku tetibe rajin g basuhkan baju melayu nikah dan bertandang encek bakal suami. Mithali sungguh aku neh (padahal mak aku suruh).

Ok dah.

Daaa. 

No comments: